Starbucks til Dolce Gusto
Starbucks at Home - Kaféen på kjøkkenet ditt
For mange av oss er Starbucks synonymt med kaffespesialiteter. Siden den første butikken åpnet i Pikes Place i Seattle, har forbruket av kaffe ikke vært det samme. Eksotiske kaffedrikker som cappuccino, café latte og espresso har blitt vanlig for mange og etterspørselen etter kvalitetskaffeopplevelser har eksplodert.
Gleden over de mange vakre kaffespesialitetene har selvfølgelig også hatt innvirkning på kaffen vi drikker i hjemmet, og det er grunnen til at mange har anskaffet maskiner og utstyr slik at du kan få den samme høye kvaliteten hjemme. Hvis du eier en Nescafé Dolce Gusto-maskin trenger du ikke melkeskummer, espressomaskin eller barista-trening for å lage kaffe som på kafeen.
Med Starbucks At Home Series kan maskinen takle det hele på bare en kapsel og på et øyeblikk.
Naturen i sentrum
Fra starten har Starbucks jaget perfeksjon og derfor har alle deler av produksjonen blitt optimalisert fra kaffebønne til kaffekopp. Som en naturlig del av optimaliseringsprosessen dro Starbucks ut på en reise til verdens mange kaffeproduserende lande for å lære om dyrking, miljø og kultur. Det ble raskt klart at det var behov for investering i kunnskap, verktøy og mennesker. Derfor ble det gjort en rekke tiltak for å forbedre samspillet mellom natur og dyrking - for å oppnå et bedre resultat og skape bedre forutsetninger for naturen og bøndene. Starbucks opplevde at å investere i farmene ga dem bedre livskvalitet og bedre forståelse av naturvernet.
Derfor er Starbucks plantasjepartnere i dag en naturlig del av innovasjonen og læringen som fortsetter, som fortsetter å være en del av Starbucks ustoppelige lidenskap for å gi eksepsjonelle kaffeopplevelser for deg og dine gjester.
En investering i samfunnet
Starbucks har gjort det til en del av sitt oppdrag å investere i nærmiljøet. Med butikker i hundrevis av land og partnere over alle kontinenter, er Starbucks en naturlig del av hverdagen for mennesker over hele kloden. Derfor har Starbucks Foundation tatt skritt for å investere i mennesker. Starbucks Foundation står blant annet å utdanne unge mennesker som ellers ikke ville ha mulighet på grunn av utfordringer og levekår. Starbucks Foundation tilbyr verktøy og utdanning for barn og tenåringer, slik at de kan skape en ny og bedre fremtid for seg selv og familiene. I tillegg støtter de lokale ideelle organisasjoner sin innsats for å aktivisere mennesker med utfordringer og gi muligheter for mennesker som ellers er på kanten av samfunnet - som krigsveteraner og tidligere straffet.
Starbucks at Home - Kaféen på kjøkkenet ditt
For mange av oss er Starbucks synonymt med kaffespesialiteter. Siden den første butikken åpnet i Pikes Place i Seattle, har forbruket av kaffe ikke vært det samme. Eksotiske kaffedrikker som cappuccino, café latte og espresso har blitt vanlig for mange og etterspørselen etter kvalitetskaffeopplevelser har eksplodert.
Gleden over de mange vakre kaffespesialitetene har selvfølgelig også hatt innvirkning på kaffen vi drikker i hjemmet, og det er grunnen til at mange har anskaffet maskiner og utstyr slik at du kan få den samme høye kvaliteten hjemme. Hvis du eier en Nescafé Dolce Gusto-maskin trenger du ikke melkeskummer, espressomaskin eller barista-trening for å lage kaffe som på kafeen.
Med Starbucks At Home Series kan maskinen takle det hele på bare en kapsel og på et øyeblikk.
Naturen i sentrum
Fra starten har Starbucks jaget perfeksjon og derfor har alle deler av produksjonen blitt optimalisert fra kaffebønne til kaffekopp. Som en naturlig del av optimaliseringsprosessen dro Starbucks ut på en reise til verdens mange kaffeproduserende lande for å lære om dyrking, miljø og kultur. Det ble raskt klart at det var behov for investering i kunnskap, verktøy og mennesker. Derfor ble det gjort en rekke tiltak for å forbedre samspillet mellom natur og dyrking - for å oppnå et bedre resultat og skape bedre forutsetninger for naturen og bøndene. Starbucks opplevde at å investere i farmene ga dem bedre livskvalitet og bedre forståelse av naturvernet.
Derfor er Starbucks plantasjepartnere i dag en naturlig del av innovasjonen og læringen som fortsetter, som fortsetter å være en del av Starbucks ustoppelige lidenskap for å gi eksepsjonelle kaffeopplevelser for deg og dine gjester.
En investering i samfunnet
Starbucks har gjort det til en del av sitt oppdrag å investere i nærmiljøet. Med butikker i hundrevis av land og partnere over alle kontinenter, er Starbucks en naturlig del av hverdagen for mennesker over hele kloden. Derfor har Starbucks Foundation tatt skritt for å investere i mennesker. Starbucks Foundation står blant annet å utdanne unge mennesker som ellers ikke ville ha mulighet på grunn av utfordringer og levekår. Starbucks Foundation tilbyr verktøy og utdanning for barn og tenåringer, slik at de kan skape en ny og bedre fremtid for seg selv og familiene. I tillegg støtter de lokale ideelle organisasjoner sin innsats for å aktivisere mennesker med utfordringer og gi muligheter for mennesker som ellers er på kanten av samfunnet - som krigsveteraner og tidligere straffet.